ហ៊ុន កំពុងតែបង្ហាញពួកគេ នូវធនធានរយៈពេលយូរអង្វែង ដើម្បីចិញ្ចឹមការគ្រប់គ្រង ទំនាក់ទំនង អតិថិជន។ CRM ផ្ដោតទៅលើការរៀបចំគ្រប់មធ្យោបាយ ដែលក្រុមហ៊ុនដោះស្រាយ ជាមួយអតិថិជនថ្មីៗ និងអតិថិជនមានស្រាប់ប្រកបដោយសក្ដានុពល CRM ទាំងជាគោលការណ៍ អាជីវកម្ម និងបច្ចេកវិទ្យា ដែលប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធពត៌មាន ដើម្បីសម្របសម្រួលដំណើរការទាំងឡាយជុំវិញអន្តរកម្ម ក្រុមហ៊ុនជាមួយ និងអតិថិជនរបស់ខ្លួនក្នុងការលក់ ការធ្វើទីផ្សារ ហើយនឹងសេវាកម្ម។ ប្រព័ន្ធ CRM ដ៏ល្អបំផុតផ្ដល់ អោយនូវការយកចិត្តទុកដាក់ របស់អតិចិជន ពីដើមដល់ចប់ ដែលបានពីការទទួលបានការបញ្ជារ ទិញ តាមរយៈការចែកចាយ ផលិតផល។
កាលពីមុនដំណើរការលក់ សេវាកកម្ម និងទីផ្សារ របស់ក្រុមហ៊ុន គឺត្រូវបានគេបែងចែក ដាច់ស្រឡៈពីគ្នា ហើយមិនចែករំលែកនួវពត៌មាន អតិថិជនសំខាន់ៗបានច្រើនទេ។ ពត៌មានខ្លះនៅក្នុង ការិយាល័យ អតិថិជន ប្រហែលជាត្រូវរក្សាទុក នឹងរៀបចំ ក្នុងលក្ខខណ្ឌដែលមនុស្ស ម្នាក់ទទួល ខុសត្រូវលើ ក្រុមហ៊ុនទាំងមូល ចំណែកពត៌មានដទៃទៀត អំពីអតិថិជន ដូចគ្នាដែរប្រហែលជា ត្រូវរៀបចំតាមផលិតផល ដែរត្រូវបានគេបញ្ជាទេ។ គ្មានមធ្យោបាយណាដើម្បីសហការនូវព័ត៌មានទាំងអស់នោះទេ ដើម្បីផ្ដល់នូវ ទិដ្ឋភាពរួម របស់អតិថិជននៅក្នុងក្រុមហ៊ុន ឧបករណ៏របស់ CRM ព្យាយាមដោះស្រាយបញ្ហាដោយពង្រីក ដំណើរការទាក់ទងនិង ប្រមូលព័ត៌មានរបស់អតិថិជន ពីប្រព័ន្ធទំនាក់ទំនង ចំរុះមានដូចជាៈ ទូរស័ព្ទដៃ អ៊ីម៉ែល Wireless or Website ដើម្បី៌ឲ្យក្រុមហ៊ុន អាចដេោះស្រាយបញ្ហាអតិថិជន។
0 comments:
Post a Comment