Pages

Tuesday, September 29, 2015

ការគ្រប់គ្រងទំនាក់ទំនងអតិថិជន( CRM)

ជំនួសអោយការគាំទ្រអតិថិជនដែលជាធនធានដ៏មានសក្ដានុពលសម្រាប់រកប្រាក់ណូលអោយក្រុម
ហ៊ុន កំពុងតែបង្ហាញពួកគេ នូវធនធានរយៈពេលយូរអង្វែង ដើម្បីចិញ្ចឹមការគ្រប់គ្រង ទំនាក់ទំនង អតិថិជន។ CRM ផ្ដោតទៅលើការរៀបចំគ្រប់មធ្យោបាយ ដែលក្រុមហ៊ុនដោះស្រាយ ជាមួយអតិថិជនថ្មីៗ និងអតិថិជនមានស្រាប់ប្រកបដោយសក្ដានុពល CRM ទាំងជាគោលការណ៍ អាជីវកម្ម និងបច្ចេកវិទ្យា ដែលប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធពត៌មាន ដើម្បីសម្របសម្រួលដំណើរការទាំងឡាយជុំវិញអន្តរកម្ម ក្រុមហ៊ុនជាមួយ​ និងអតិថិជនរបស់ខ្លួនក្នុងការលក់ ការធ្វើទីផ្សារ ហើយនឹងសេវាកម្ម។ ប្រព័ន្ធ  CRM ដ៏ល្អបំផុតផ្ដល់ អោយនូវការយកចិត្តទុកដាក់ របស់អតិចិជន ពីដើមដល់ចប់ ដែលបានពីការទទួលបានការបញ្ជារ ទិញ តាមរយៈការចែកចាយ ផលិតផល។
​​​      កាលពីមុនដំណើរការលក់ សេវាកកម្ម និងទីផ្សារ របស់ក្រុមហ៊ុន គឺត្រូវបានគេបែងចែក ដាច់ស្រឡៈពីគ្នា ហើយមិនចែករំលែកនួវពត៌មាន អតិថិជនសំខាន់ៗបានច្រើន​ទេ។ ពត៌មានខ្លះនៅក្នុង ការិយាល័យ អតិថិជន ប្រហែលជាត្រូវរក្សាទុក នឹងរៀបចំ ក្នុងលក្ខខណ្ឌដែលមនុស្ស ម្នាក់ទទួល ខុសត្រូវលើ ក្រុមហ៊ុនទាំងមូល ចំណែកពត៌មានដទៃទៀត អំពីអតិថិជន ដូចគ្នាដែរប្រហែលជា ត្រូវរៀបចំតាមផលិតផល ដែរត្រូវបានគេបញ្ជាទេ។ គ្មានមធ្យោបាយណាដើម្បីសហការនូវព័ត៌មានទាំងអស់នោះទេ ដើម្បីផ្ដល់នូវ ទិដ្ឋភាពរួម របស់អតិថិជននៅក្នុងក្រុមហ៊ុន ឧបករណ៏របស់ CRM ព្យាយាមដោះស្រាយបញ្ហាដោយពង្រីក ដំណើរការទាក់ទងនិង ប្រមូលព័ត៌មានរបស់អតិថិជន ពីប្រព័ន្ធទំនាក់ទំនង ចំរុះមានដូចជាៈ​ ទូរស័ព្ទដៃ អ៊ីម៉ែល Wireless or Website ដើម្បី៌ឲ្យក្រុមហ៊ុន អាចដេោះស្រាយបញ្ហាអតិថិជន។

0 comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Blogroll

About