Pages

Tuesday, September 29, 2015

ការគ្រប់គ្រងសង្វាក់ផ្គត់ផ្គង់

  ដើម្បីចែកចាយផលិតផលកាន់តែ                                      លឿន​ទៅកាន់អតិថិជនក្នុងតម្លៃថោក​ 
ក្រុមហ៊ុនកំពុងតែព្យាយាម ជំរុញលើការគ្រង             សង្វាក់ផ្គត់ផ្គង់។​​ SCMគឺជាទំនា
ក់ទំនងយ៉ាងជិតស្និទ្ធនៃសកម្មភាព                                     ទាំងឡាយដែលជាប់ពាក់ព័ន្ធជាមួយនឹង
ការទិញ ការបង្កើតនិង          ការដឹកជញ្ជូនផលិតផល             ​ វាបានជំរុញអ្នកផ្គត់ផ្គង់អ្នក
ចែកចាយ ហើយនឹងតំរូវការ           ចាំបាច់របស់អតិថិជនក្នុងដំណើរការសម្រប
សម្រួលដើម្បីកាត់បន្ថយពេលវេលាប                         ង្កើនកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែង          និងបន្ថយថ្លៃ
ដើមលើស្តុក។  សង្វាក់ផ្គត់ផ្គង (Supply Chain)               គឺជាសំនុំនៃការសម្របសម្រួល
សំរាប់ការផ្ដល់អោយនូវសម្ភារះ ការបំលែងវត្ថុធាតុដើមងោយទៅជាផលិតផល
ពាក់កណ្ដាលសំរេច និងទៅជាផលិតផលសម្រេចហើយធ្វើការបែងចែកវាទៅ
ដល់អតិថិជន។               វាភ្ជាប់ពីផ្មែកផលិត                      ផ្នែកចែកចាយ ហាងលក់រាយ មនុស្ស​
ហើយនិងពត៌មានតាមរយះ            ដំណើរការដូចជា ការផ្ដលើអោយ                         ​ រឺ ផ្គត់ផ្គង់សេវា
រឺ ផលិតផលពីធនធានតាមរយះការប្រើប្រាស់។                         ទំនិញរឺសេវាចាប់ផ្ដើមឡើង
ក្នុងរូបរាងេជាវត្ថុធាតុដើមហើយ                        បំលែងតាមរយះប្រព័ន្ធ            ផលិតកម្មរហូតពួក
វាទៅដល់ដៃអតិថិជន               ដើម្បីរៀបចំសង្វាក់ផ្គត់ផ្គង់ក្រុមហ៊ុនព្យាយាមប៉ាន់ប្រ
មាណពីជំហានដែលត្រូវបង្កើត                        ពេលវេលា និង​ បរិមាណធនធានធានក្នុងដំ
ណើរការផលិត។ ក្រុមហ៊ុនដែលរៀបចំ                        សង្វាក់ផលិតកម្មដ៏មានជំនាញទទួល
បាននូវ       បរិមាណពិតប្រាកដនៃផលិតផលរបស់គេ                                         ដើម្បីបំពេញតម្រូវការអ្នក
ប្រើប្រាស់ដោយចំណាយពេលវេលាតិចហើយមានតម្លៃទាប  ប្រព័ន្ធពត៌មាន
បានធ្វើអោយការគ្រប់គ្រង                                      សង្វាក់ផ្គត់ផ្គង់កាម់តែមានប្រសិទ្ធភាពដែលជួយ
អោយក្រុមហ៊ុនសម្របសម្រួល                       រៀបចំពេលវេលា ហើយនិងគ្រប់គ្រងទៅលើការ
ផ្ដល់ទំនិញរឺសេវាផលិតកម្ម                                     ការគ្រប់គ្រងស្តុក និងការចែកចាយសេវាផលិតផល
ទាំងនោះទៅដល់អតិថិជន។
របៀបដែល IS អាចសម្របសម្រួល SCM : ប្រព័ន្ធពត៌មានអាចជួយដល់អ្នកចូល
រួមក្នុងសង្វាក់ផលិតកម្មដូចជា:
  • សម្រេចចិត្តថាពេលណានិងអ្វីដែលត្រូវផលិតរក្សាទកនិងដឹកជញ្ជូន
  • ធ្វើទំនាក់ទំនងដោយការឆ្លើយតបចំពោះការបញ្ជាទិញជាបន្តបន្ទាប់
  • ធ្វើកំណត់ត្រាលើស្ថានភាពនៃការបញ្ជាទិញ
  • ត្រួតពិនិត្យទៅលើលិទ្ធភាពស្តុកហើយនិងត្រួតពិនិត្យកម្រិតស្តុក
  • ធ្វើកំណត់ត្រារឺបញ្ជាក់អត្តសញ្ញាណលើទំនិញ
  • ធ្វើផែនការផលិតកម្មដោយផ្អែកលើតម្រូវការជាក់ស្ដែងរបស់អតិថិជន
  • ឆ្លើយតបនឹងការផ្លាស់ប្ដូរបានភ្លាមៗក្នុងការរចនាម៉ូតផលិតល
  • ផ្ដល់អោយនូវភាពជាក់លាក់របស់ផលិតល
  • ចែករំលេកពត៌មានអំពីអត្រាខុសឆ្គងទំនិញនិងការបញ្ជូនត្រលប់។



0 comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Blogroll

About